Zasady wysyłki zamówionego towaru

Wysyłki w naszym sklepie realizowane są codzieninie od poniedziałku do piątku.

Towar wysyłany jest na terenie Polski firmami kurierskimi, transportowymi lub Pocztą Polską. 

Wysyłka za granicę do ustalenia telefonicznie lub e-mailowo.

Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki.

Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów - o czym zostaną Państwo poinformowani niezwłocznie po złożeniu zamówienia.

Ze względu na dużą ilość produktów o różnej wadze system nie zawsze dobrze nalicza koszty wysyłki paczek zbiorczych. W szczególności dłużycowych i gabarytowych.

Zastrzegamy sobie prawo zmiany kosztów dostawy dla tych przesyłek, gdyż system zlicza tylko wartości wagowe, a nie gabarytowe.

Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu.

Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.

Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony. 

Standardowo paczka zaklejona jest firmową taśmą z naszym logo. 

Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została ona naruszona podczas transportu.

Warunkiem uznania reklamacji uszkodzenia przesyłki jest protokół spisany przez kuriera - w przeciwnym wypadku reklamacja nie jest uznawana.

W przypadku otrzymania niekompletnej przesyłki fakt ten należy zgłosić od razu po jej otrzymaniu.

Rodzaj transportu

Paczki z Państwa zamówieniami są wysyłane przez:

- paczka do 2 kg   - Poczta Polska list polecony (tania wysyłka małych przedmiotów)

- paczka do 10 kg - Poczta Polska paczka ekonomiczna lub priorytet

- paczki do 400 kg - firma Kurierska (aktulanie współpracujemy z DPD, K-EX, Fedex, UPS, GLS)

- paczki gabarytowe oraz produkty Skan Holz - firmy transportowe

 

Stan realizacji zamówienia i przesyłki

Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia